ליסינג רכב מסחרי,

ליסינג לרכבי עבודה זו התוכנית הכי מתאימה לך.
כי כך ניתן להשתמש בכלי רכב ייעודיים ללא צורך ברכישה, באובליגו בנקאי אשר מכביד של הפעילות השוטפת ,
כלי עבודה מסוג טנדרונים,
עם כלים המתאימים לטכנאים, ונותני שירות אשר מסתפקים התא המטען המוצע לצורך כלי עבודה
ומכשירים להפצה בקרב לקוחותיהם.
בקבוצה זו ישנו ממציא הקטגוריה סיטרואן ברלינגו , אוטו’ וידני , קצר וארוך וגם גרסת 7 מושבים.
לברלינגו ישנו הכלי הייחודי בקבוצה זו עם גיר אוטו’ 8 הילוכים המשודך
למנוע 1.5 טורבו דיזל 130 כ”ס של הקבוצה, ממש כמו בפיג’ו 3008 ובסיטרואן אייר קרוס.


להזמנת רכב הדגמה, קבלת מפרט והצעת מחיר , צור קשר
רנו קנגו קיים רק התצורה ידנית בלבד, קצר וארוך
פיאט דובלו קיים במס’ רב של גרסאות: קצר, ארוך, גבוהה וידני , או אוטו’
פולקסווגן קאדי גם כן קיים בתצורות רבות , קצר ארוך , אוטו’ וידני.

כלי עבודה מסוג וואן מסחרי/ נוסעים עד שמשקלם הכולל המורשה פחות מ 3.5 טון.
כלים אלה כבר מציעים ארגז מטען גדול משמעותית לרוב מגיע עם שורת ספסלים אחת
שמאחוריה ישנו ארגז מטען שאורכו נע בין 2.5-3 מטרים.
בקבוצה זו ישנו הסיטרואןג’אמפי שמגיע בתצורות רבות : שלושה אורכים ועם גיר אוטו’ וידני.
התאום של הג’אמפי הוא הטויוטהפרואייס שמיוצר במפעלי סיטרואן עבור המותג טויוטה ותואם לו כמעט לחלוטין
הצרפתי הנוסף הוא הרנו טראפיק המחודש שמגיע בשני אורכים ועם אפשרת לגרסת 9 מקומות וגיר אוטו’ מצמד כפול יעיל ומנוע 2.0 ו 170 כ”ס.

 

לקבלת מפרט , נסיעת הדגמה ואפשרויות ליסינג לרנו טראפיק צור קשר.

הפורד טרנזיט קסטום מגיע גבוהה בלבד ועם גיא אוטו’ בלבד, מצטיין בארגז גדול ונהנה ממוניטין ארוך השנים של הטרנזיט.
פולקסווגן טרנספורטר החדיש נהנה ממגוון רחב של מנועים ואפשרויות גיר אוטו’ וידני, מחירו לא מהזולים בקבוצה נהנה ממוניטין המותג ומוניטין האמינות המופלג שלו.

עלי עבודה שמשקלם המורשה הכולל הינו 3.5-4 טון.
קבוצת רכב זו ייחודית במיוחד בארץ לאור סוגיית המיסוי בגינה.
כלי רכב אלה להבדיל מהקבוצה הקודמת, נהנים מזיכוי מלא בגין המע”מ ומשווי שימוש 0
לנהגים להם מוצמד הרכב וכן שכיחותם הרבה בקרב הלקוחות המסחריים.
המתחרים בקבוצה זו רבים וטובים וכולם מתחרים קשות הל ליבו של הלקוח.
לפני זמן מה השתתפתי אישית במבחן דרכים של ICAR לרוב כלי הרכב בקבוצה זה.
לכתבה המלאה בה הייתי שותף מבחני רכב – מבחן השוואתי – מסחריות גדולות – iCar
רכבי קבוצה זו מגיעים בדרך כלל בשלושה אורכים דומים ולחלקם אפשרות לגיר אוטו’.
לדוקטו ולבוקסר קיימת תצורת ארגז פתוח ( טנדר)
פיאט דוקטו: הכלי הנמכר ביותר בקטגריה הגיע השנה אחרי מתיחת פנים חיצונית ופנימית,
הכוללת מולטימדיה מקורית ומערכות בטיחות אקטיבית מקוריים .
לראשונה אפשרות לגרסה אוטו’ כבעבר מגיע גם עם תצורת ארגז פתוח, חד קינה ודאבל קבינה.
רנו מסטר: כלי שכיח ומוכח גם כן בשנים האחרונות מגיע כעת גם כן אחרי מתיחת פנים חיצונית ופנימית שכולל גריל חדש תא נוסעים משודרג עם מולטימדיה מקורית, בקרת שיווט ומערכות בטיחות אקטיביות מקוריות יצרן, כבעבר הכלי בעל המנוע החזק ביותר שבגרסה המחודשת מגיע עם מנוע 180 כ”ס בכל גרסאותיו.

פיג’ו בוקסר: הכמעט תאום של הדוקטו , דגם קצת יותר מיושן… דגם מחודש צפוי עם חידוש הייצור בתום עידן הקורונה.
פורד טרנזיט: קיימים דגמים ידניים ואוטומטיים , כולל אביזרי בטיחות ותא נהג מאובזר ומצוייד כראוי, נהנה ממוניטין ארוך שנים בארץ ובאירופה.
יונדאי H350: הקוריאני היחיד בחבורה זו , המצטרף החדש ביותר לקבוצה זו משנת 2017 למעשה, קיים גם בגרסאות שלדה פתוחות .
מגיע בגרסה קצרה וארוכה, נהנה מתא נהג עם מולטימדיה ועיצוב נוח ונגיש ממש כמו בחטיבת הפרטיות של יונדאי כמו כן נהנה מאחריות מורחבת ל 5 שנים או 250000 ק”מ.
פולקסווגן קרפטר: 3.88 טון כולל מורשה מגיע בגרסה בינונית וארוכה , משנת 2019 מגיע אחרי מתיחת פנים משמעותית,
הכוללת תא נהג עדכני עם מולטימדיה ומערכות בטיחות אקטיביות מקוריות מהיצרן.
הכלי מגיע עם גיר ידני ואוטומטי ונהנה מאחריות מורחבת.

 


מרצדס ספרינטר: 3.5 טון משקל כולל מורשה מגיע עם מפרט דומה לשל הפולקסווגןקרפטר הכולל
מערכות בטיחות מקוריות ומפרט תוספות עשיר בתוספת מחיר כמובן, קיים באוטו’ וידני.
גרסאות 314 ו 316 יקרות משמעותי ורוב המתחרים והפינוק בהתאם.

שברולט סוואנה: מגיע משנת 2018 עם מנוע 2800 סמק הכולל תיבת 8 הילוכים אווטומטית
הכלי אכן חלש במקצת מהדור הקודם בעל המנוע הגדול , חזק וזללן דלק לא קטן,
אך בשימוש רגיל מספיק בהחלט וחוסך לא מעט דלק.
יתרונו וחסרונו של הכלי הוא בגובהו הנמוך מהמקובל בכלים האירופאיים,
היתרון – מאפשר לו כניסה לחניונים
החיסרון גובה ונפח ארגז מטען קטן משמעותית.
הסוונה קיים בגרסת מקס 4.5 טון מורשה שנהנית ממחיר כניסה נמוך במיוחד הודות להטבות המס על משאית מעל 4 טון ( שווה להשקיע ברישיון ג’ לדגם זה ולחסוך עשרות אלפי שקלים במחיר)
אפשרויות ליסינג מודולרי כולל חבילות שירות לדגמים אלה

טנדרים פתוחים במשקל עד 3.5 טון.
ליסינג לאיסוזו די מקס ליסינג לטיוטה היילקס ומיצובישי טרייטון מקובלים ושכיחים מאוד בקרב בעל מקצועות ,
אשר זקוקים לטנדר 4*2 , 4*4 אוטו’ וידני.
מתאים במיוחד לעוסקים בחקלאות, גינון, קבלני תשתיות, בניין ועפר אשר זקוקים לכלי עם יכולת שטח ועבירות גבוהים במקומות בהם נגמר הכביש הסלול.
יתרונות נוספים של כלים אלה הם יכולת גרירה למשקלים של עד 2.5 טון, ותאי נוסעים מודרניים
ועדכניים המאפשרים לשמש גם לשימושים משפחתיים …. ממש כמו בארה”ב.
טויטההיילקס : הדור האחרון משנת 2017, עודנו קשוח ובעל מרווח גחון מכובד , כעת בעל תא נוסעים מצוייד ונוח משמעותי מהדורות הקודמים,
מגיע עם קבינה כפולה , הנעה כפולה , או 2*4 ועם אפשרות לתיבה ידנית ואוטומטית
אפשרי בליסינג מימוני , או תפעולי בליסינג 2 יו

איסוזו די מקס: הדור האחרון של הטנדר הנמכר ביותר, קיים במבחר הגרסאות הרחב ביותר ,
הכולל חד קבינה עם ארגז ארוך יותר וממשיך בגרסאות 4 על 2 והנעה 4 על 4 בגרסאות אוטומטיות וידניות וברמות אבזור בסיסיות , או גבוהות.
הדגמים החדשים המצויידים במנועים החדישים יעילים וחסכוניים יותר .
את כל דגמי איסוזו ניתן לקבל באפשרויות ליסינג מודולרי,
לבחירת הלקוח , לתקופות גמישות ועם אפשרויות תחזוקה / ביטוחים/ רישויים בהתאמה אישית
לאופי השימוש ברכב לכל לקוח ולקוח.

 


לבדיקת מלאי די מקס , אפשרויות זיווד והצעות ליסינג מודולרי , צור קשר

טנדרים מעל 4 טון
קבוצה זו שהולכת ומתרחבת בשנים האחרונות למעשה כמעט כולה על חשבון הטנדרים היפניים
בגלל הטבת המיסוי בגינם.
כלים אלה זולים ממקביליהם היפניים היות ונהנים ממס מופחת המחייב משאיות ,
( כלי בעל משקל כולל מעל 4 טון מוגדר כמשאית)
הכלים הללו מזדכים במע”מ , שווי שימוש 0 ש”ח ואפילו זכאים להחזר בלו על הדלק.
הוסיפו לכל אלה את הפאר והנוחות האמריקאית בתא הנוסעים ,
מנועים גדולים וחזקים, כושר העמסה וכושר גרירה עדיפים על הטנדרים היפניים ותבינו למה יותר ויותר מעדיפים אותם על פני הטנדרים הרזים והקטנים מיפן.

כוכבי קבוצה זו הם הטנדרים האמריקאים אשר נפוצים גם בארה”ב
הפורדF250
שברולט סילברדו על מגוון דגמיו
הדודג’ ראם המחודש

שברולט סילברדו:
גרסת מתיחת הפנים הנוכחית קבלה חזית חדשה ורשימה וכמו כן גרסאות עם רמות גימור נוספות
עם אפשרויות פינוק נוספות על הקודמות
שברולט סילברדו הוא טנדר אמריקאי גדול עם המון כוח ואבזור. אצלנו הוא משווק בגרסאות 2500 בעוד בארה”ב קיימת גם גרסת 1500 הקטנה יחסית. לסילברדו מנוע טורבו-דיזל V8 בנפח 6.6 ליטרים ובהספק של 445 כ”ס ונתון מומנט אדיר של 124.5 קג”מ הזמינים כבר מ-1,600 סל”ד נמוכים – כך שכל העמסה או גרירה לא מהווים קושי עבורו ומאפשרים העמסה של כ-1.6 טון וכושר גרירה מרשים של 3.5 טון. לסילברדו תיבת “אליסון” אוטומטית עם 10 הילוכים ולמרות חלוקת ההילוכים ומנוע הדיזל, אל תצפו לצריכת דלק נמוכה ומדובר על כ-6 ק”מ לליטר. מצד שני, מחיר גרסת הכניסה לאחר הקלות המס משווקת במחיר תחרותי החל מ 204,000 ש”ח לעומת הטנדרים היפנים המוכרים. לסילברדו אפשרות לקבינה וחצי או כפולה ובדור הרביעי הוא נהנה מתוספת חשובה של מערכות בטיחות מתקדמות יחד עם אבזור מכובד כבר בגרסת הכניסה ועשיר במיוחד בגרסאות ה-LTZ. והLTZ+שימו לב: הנהיגה בשברולט סילברדו דורשת
רשיון נהיגה למשאית (רשיון ג’).
בשורה התחתונה: שברולט סילברדו הוא טנדר ענק וחזק שגם יודע לפנק.
ליסינג מודולרי לשברולט סילברדו אפשרי במגוון רחב מליסינג מימוני ועד ליסינג תפעולי מותאם לכל לקוח בהתאם לצרכיו ורצונותיו,
יש לנו אפשרות לרכישת חבילות תחזוקה בתנאים אטרקטיביים במיוחד לכלים אלה.

 

לפרטים נוספים אודות מפרט, מלאים והצעות מחיר.,
צור קשר

פורד F250 :
פורד F-250 הוא טנדר גדול עם מימדים של מעל 6 מטר לאורך, המתברג מתחת ל-F-
350 ובעל כושר העמסה מופחת בכ-600 ק”ג. פורד F-250 מתחרה בדודג’ ראם 2500 וכמוהו גם כן נחשב כמשאית (ומצריך רישיון מתאים) ונהנה מהטבות מיסוי נדיבות. ל-250 מנוע דיזל זהה לגרסת ה-350. מדובר ב-V8 דיזל מוגדש בנפח 6.7 ליטר המספק 450 כ”ס ונתון מומנט אדיר של 129 קג”מ. לפורד F-250 כושר העמסה של 1,041-1,166 ק”ג (תלוי בגרסה) שהם 603-728 ק”ג פחות מגרסת ה-350. לצד זאת כושר הגרירה נותר ללא שינוי ומגיע עד 3.5 טון. קחו בחשבון שצריכת הדלק גבוהה והתמרון מצריך ניסיון, לבטח לעומת הטנדרים היפניים הנפוצים והקטנים. האבזור עשיר וכבר מרמת הכניסה תקבלו מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 8 אינץ’ ומושב נהג מתכוונן חשמלית.
בשורה התחתונה:
פורד F-250 הוא טנדר אמריקאי מרשים עם יכולות גבוהות גם לעומת האח הגדול.

אפשרויות ליסינג מודולרי לפורד F250 על שלל גרסאותיו, כולל אפשרויות קבלת קכב להדגמה

 


לפרטים נוספים : נסיעת מבחן, בדיקת מלאים וצבעים, מפרט רכב , אפשרויות ליסינג ומימון

צור קשר

דודג’ ראם
“היפה והחיה” זהו הכלי היפה ביותר בקבוצה זו.
הגרסה החדשה שהוצגה בסוף שנת 2019 מרשימה ומאובזרת מבעבר.
דודג’ ראם הוא טנדר גדול (או משאית קטנה) בנוסח אמריקה: מעל ל-6 מטרים באורך, 4.5 טונות במשקל הכולל ו-6.7 ליטרים של מנוע. הראם ניחן בביצועי שטח טובים תודות להנעה כפולה, הילוך כוח (LOW) ומרווח גחון מפלצתי של 33.3 ס”מ. הראם מתחרה בשברולט סילברדו ופורד F-350 באמצעות מימדים שפויים יותר, יכולת שטח ואבזור נדיב. אם צריכת הדלק מטרידה אתכם, זהו לא הרכב עבורכם – ובפרוספקט הרשמי גם לא תמצאו את הנתונים האלה. מצד שני את רשימת מערכות הבטיחות המתקדמות דווקא כן תמצאו. דודג’ ראם, כמו מתחריו, נהנה מהטבות מס נרחבות עקב הגדרתו כמשאית לכל דבר ועניין. אך שימו לב: הנהיגה בדודג’ ראם דורשת רישיון נהיגה למשאית (רישיון ג’).
אפשרויות ליסינג מורחבות הכוללות חבילות ביטוח ותחזוקה מותאמות לאופי שימוש הלקוח
ניתן להזמין רכב הדגמה.

 


לבדיקת מלאי וקבלת הצעות ליסינג ומימון לראם,
צור קשר

קבל הצעת מחיר

+ 20
שנות ניסיון

היתרונות שלנו

יחס אישי
שירות אדיב

תנאי מימון
נוחים

קשת רחבה של
שירותי ליסינג

מעל 20
שנות ניסיון

FEEDBACK

Description

Accessibility Statement